
Natural Language Processing kan understøtte jeres borger- & kundekommunikation
NLP er således teknologien, der gør det muligt for chatbots at analysere og forstå, når du skriver eller taler med dem. I stedet for at du skal forstå den, så er det chatbottens opgave at forstå dig, så du kan interagere med den på en måde, der minder om en naturlig dialog med et andet menneske. Chatbots er allerede én af de store trends indenfor brugerinteraktion. KMD skaber mange applikationer indenfor fx borgerkommunikation, hvor kernen af information består af Natural Language.
Det næste trin bliver, at chatbots bliver så relativt allestedsnærværende, at vi ikke engang tænker særligt meget over det, men det forudsætter selvfølgelig, at man laver noget, som er virkelig vellykket og fornuftigt designet.
KMD’s indsigter og arbejde med Natural Language Processing & chatbots
KMD Energi og Forsyning indgår strategisk samarbejde med BotXO om udviklingen af en branchespecifik chatbot til energi og forsyningssektoren.
Chatbotten gør det let for borgeren at få adgang til kommunen. På den måde motiverer den borgeren med at blive på sporet - og skaber ejerskab for borgerens del af planen.
Hvordan kan vi hjælpe din virksomhed i gang?
