Find hjælp og vejledning til at logge ind på KMD Kundenet.
1. Nulstilling af adgangskode
Vi har oplevet problemer med brugere der tidligere har haft en konto/bruger på KMD's Kundenet. Hvis du oplever dette, skal du som bruger slette din browserdata (se pkt. 3) og derefter nulstille din adgangskode via:
Herefter følger du anvisningerne på skærm og mail.
2. Politik for adgangskode
I bestræbelserne på at øge sikkerheden på KMD's Kundenet skal adgangskoder fremover overholde følgende politik:
8 tegn samt en kombination af store og små bogstaver og tal. Der må ikke indgå dele af dit navn eller mailadresse og du må ikke genanvende tidligere anvendte passwords.
Hvis du alligevel oplever at dit password ikke accepteres, så prøv igen med noget helt anderledes eller kontakt KMD’s Helpdesk.
3. Slet af browserdata
Er du ikke berørt af ovenstående, men oplever problemer med at logge ind, anbefales det at slette browserdata og forsøge igen.
4. Tilføj KMD Kundenet til Trusted websites
Årsagen er at hos brugere, som anvender Internet Explorer 11, kan der være problemer med at få lov til at komme på Kundenet. Dette kan ofte løses ved at tilføje https://kundenet.kmd.dk i trusted sites/Pålidelige websteder. Se vejledning her
5. Problemer med at redigere Office-dokumenter
Hvis du oplever problemer med at redigere dokumenter, bedes du gøre følgende:
- Tjekke dokumentet ud
- Downloade en lokal kopi
- Redigere dokumentet
- Tjekke dokumentet ind
- Uploade dokument med samme navn for at gemme ny version
6. Kontakt
Hvis du oplever problemer som ikke er adresseret ovenfor, er du meget velkommen til at kontakte KMD's Servicedesk.